Zadzwoń do nas Napisz do nas

Biuro Rachunkowe Gorzów Wlkp - Jak Wybrać Najlepsze?

Biuro Rachunkowe Gorzów Wlkp - piszemy o tym jakie wybrać

Aby wybrać odpowiednie Biuro Rachunkowe Gorzów musimy wziąć pod uwagę parę ważnych kwestii. Zacznijmy jednak od początku. Dla wieli polskich przedsiębiorców prowadzenie kśiegowości jest zbyt skomplikowane. Wynika to z zbyt zawiłych zagadnień podatkowych, oraz błednej interpretacji obowiązujących przepisów. Właśnie z tego względu większość przedsiębiorców szuka odpowiedniego biura rachunkowego, które sumiennie poprowadzi ich księgowość. Bardzo łatwo trafić na takie biura, które są po prostu nie uczciwe wobec swoich klientów. Wynika to z tego, że kierują się tylko i wyłącznie własnym dobrem. W dzisiejszym artykule opiszemy kryteria jakie powinniśmy wziąć pod uwagę podczas wyboru biura zajmującego się naszymi rachunkami. 

 

Na jakie kryteria najlepiej zwrócić uwagę?

 

Musimy pamiętać, że pierwszej kolejności to my musimy określić swoje oczekiwania wobec danego biura rachunkowego. Warto zaznaczyć czy zależy nam na samych usługach pojmowanych przez tradycyjną rachunkowość, czy na rozszerzonej obsłudze. Można ją zdefiniować jako doradztwo podatkowe, w skrócie dane biuro bedzie nas reprezentować przed skarbówką oraz będzie optymalizować koszty prowadzenia naszej firmy. Kolejną kwestią jest wykształcenia danego biuro rachunkowe Gorzów Wlkp. Najbardziej pożądane jest posiadanie magisterskiego wykształcenia przez osobę, która będzie prowadzić naszą księgowość. Taki tytuł świadczy o specjalizacji, której nie osiągniemy na żadnych innych kursach. Na prośbę klienta biuro powinno okazać wszcześniej wspomniany dyplom ukończonych studiów.

 

 

 

Biuro Rachunkowe Gorzów Wlkp - zakres odpowiedzialności cywilnej

 

Firmy, które prowadzą księgi podatkowe maja obowiązek wykupić polisę OC. Akutalnie suma gwarancyjna wynosi 5000 Euro dla biur, które oferują rozliczenia KPiR jak i ryczałtu ewidencjonowanego. Warto tutaj zaznaczyć, że im wyższa taka polisa tym większa szansa na odzyskanie naszych pieniędzy, które straciliśmy w wyniku błędu naszego księgowego. Brak takiej polisy może oznaczać duże kłopoty. W przypadku gdy fiskus nałoży na nas karę ze względu na nieprawidłowe rozliczenia, będziemy musieli zapłacić ją z własnej kieszeni. Odzyskanie tych pieniędzy bedzie cięzkie a nam pozostanie żmudne postępowanie sądowe. Tak więc aby uniknąć niepotrzebnych sytuacji warto sprawdzić czy posiada taką właśnie polisę.

Jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami